Co sprawia, ze nadal drukuje się katalogi?

wpis w: Usługi dla firm | 0

Jak przekonać klienta o tym, że oferta naszej firmy jest warta polecenia? Obecnie najbardziej naturalnym rozwiązaniem wydaje się zaproszenie go do odwiedzenia firmowej strony internetowej. Nie każdy klient zdecyduje się jednak na kliknięcie w zaproponowany mu link. Nie brakuje też takich, którzy natychmiast zainteresują się również oferta konkurentów. Jak rozwiązać ten problem? Jednym ze sposobów może być druk katalogów.

Skuteczność pomimo upływu czasu

Informacja o tym, że większość firm nadal decyduje się na katalogi w wersji papierowej, może być dla nas szokująca. Okazuje się jednak, że za takim podejściem nie przemawia wyłącznie przywiązanie do tradycji. Owszem, nie brakuje podmiotów, dla których drukowanie katalogów to swego rodzaju rytuał. Nawet przedstawiciele takich firm przyznają jednak, że zerwaliby z taką tradycją, gdyby odkryli, że generuje ona duże koszty. Tymczasem mamy do czynienia z zyskami i to z zyskami naprawdę dużymi.

Co sprawia, ze nadal drukuje się katalogi?

Źródła popularności

Dlaczego papierowe katalogi nadal są chętnie przyjmowane przez klientów i partnerów biznesowych? Odpowiedzi jest co najmniej kilka, w wielu przypadkach jednak decydujący wpływ ma przywiązanie do tradycji. Po katalogi sięgano przez lata i ich obecność uznawano za przydatną, nic więc dziwnego, że i teraz korzysta się z nich. Katalog potrafi być też nadzwyczaj pomocny podczas tworzenia zamówień. Szybko można przekazać go kolejnym osobom, a i znajdowanie interesującego produktu często odbywa się sprawniej niż ma to miejsce w przypadku zasobów internetowych.

Jakość przede wszystkim

Czy jednak oznacza to, że każdy przedsiębiorca powinien natychmiast zacząć drukować katalogi? Odpowiedź na tak postawione pytanie może być twierdząca jedynie wówczas, gdy osoby decydujące się na taki krok będą stawiać na jakość. Klientów nie interesuje dziś jakikolwiek katalog. W cenie są przede wszystkim te, które są przygotowane z dużą starannością i które już na pierwszy rzut oka sprawiają wrażenie elitarnych. Klient lubi, gdy się go docenia, a niska jakość z pewnością nie zostanie przez niego dobrze odebrana.

Zobacz też: https://www.viperprint.pl/produkt/KSZ0001

Podobne wpisy:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *