Czym są kampanie performance marketing?

wpis w: Usługi dla firm | 0

Czym są kampanie performance marketing?

Na performance marketing składają się rozmaite techniki oraz działania reklamowe, których celem jest uzyskanie określonych rezultatów. Są one rozliczane za efektywność, dzięki czemu reklamodawca wypłaca prowizję dopiero w momencie osiągnięcia oraz zrealizowania celów kampanii.

Zasady performance marketingu wykorzystywane są podczas przeprowadzania wielu krótkotrwałych działań, ukierunkowanych na realizacją określonych potrzeb. Może to być na przykład rejestracja nowego użytkownika na stronie, zapisanie do newslettera, wypełnienie formularza czy też pozostawienie przez niego numeru telefonicznego.

Działania długofalowe

Mimo skuteczności działań krótkotrwałych, performance marketing opiera się przede wszystkim na uzyskaniu efektów długofalowych. Dotyczy to na przykład sprzedaży określonych produktów, która w dłuższej perspektywie pozwoli na uzyskanie stale rosnących przychodów. Do przeprowadzania takich kampanii stosowane są w performance marketingu rozmaite narzędzia marketingowe. Z punktu widzenia reklamodawcy jest to bardzo korzystne rozwiązanie, przede wszystkim ze względu na niskie ryzyko. Cała odpowiedzialność pozostaje po stronie wydawcy, a reklamodawca płaci wyłącznie za uzyskane efekty. Ponadto performance marketing to jedyny model marketingowy, w którym możliwe jest utrzymanie całkowitej kontroli nad kosztami reklamowymi, a tym samym długoterminowe zaplanowanie całej kampanii.

Sprawdź również http://performance360.pl/

Skuteczność performance marketingu

Chociaż ryzyko powodzenia kampanii stoi po stronie wydawcy, reklamodawca powinien być na stałe zaangażowany w jej realizację. Aby działania odniosły zamierzony skutek oraz przełożyły się na uzyskanie pożądanych celów, konieczne jest duże zaangażowanie oraz dbałość o interes każdego wydawcy. Performance marketing to proces, który może zbudować fundamenty do przyszłych kampanii. Ponieważ jego efektywność może być precyzyjnie mierzona za pomocą wskaźnika konwersji, bardzo ważna jest ciągłe optymalizowanie oraz poprawianie wyników. Kluczowe znaczenie ma umiejętne połączenie odpowiedniej powierzchni reklamowej ze skutecznym modelem rozliczeń. Doświadczenie oraz umiejętność w realizacji performance marketingu pozwala na osiągnięcie każdego wyznaczonego celu.

Podobne wpisy:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *