Direct mail we współczesnym świecie

wpis w: Informacje, Usługi dla firm | 0

Direct mail we współczesnym świecieZmiana stylu życia i nastawienie na odbiorcę spersonalizowanego to główne elementy na płaszczyźnie marketingowej. Tradycyjna poczta, wbrew pozorom, stanowi ważne narzędzie na płaszczyźnie promocyjno-reklamowej. Rozwiązanie to pozwala dotrzeć do wytypowanej grupy odbiorców, istnieją również alternatywy o zasięgu ogólnym.

Direct mail to proste i jednocześnie skutecznie narzędzie na płaszczyźnie marketingowej. Za pomocą tradycyjnej poczty można dostarczyć do klientów materiały promocyjno-reklamowe w postaci gazetek, ulotek lub katalogów wysyłkowych. Specjalizują się w tym firmy takie jak DirectChannel.

Katalogi wysyłkowe

Analizując tę kwestię warto przyjrzeć się najpopularniejszym rozwiązaniom. Katalogi wysyłkowe trafiają najczęściej do wytypowanych osób. Pomocnym narzędziem w tej kwestii jest możliwość zakupienia informacji o odpowiedniej grupie odbiorców, spełniających określone warunki.

Korzystając z tego rozwiązania sprzedający ma pewność, że oferta dotrze do właściwych odbiorców, dając jednocześnie gwarancję skutecznej finalizacji podejmowanych działań marketingowych.

Katalogi wysyłkowe najczęściej dotyczą określonej oferty, np. odzieży, kosmetyków, narzędzi ogrodniczych. Korzystając z rozwiązania, jakim jest tradycyjna poczta można dostarczyć katalogi do spersonalizowanych odbiorców.

Nieco inaczej wygląda ta kwestia w przypadku ulotek lub gazetek reklamowych. Bez wątpienia jest znacznie tańsze rozwiązanie, adresowane do ogółu odbiorców.

Z alternatywy tej korzysta większość dużych jednostek handlowych. Należy podkreślić, że ulotki lub gazetki reklamowe to propozycje niespersonalizowane, dlatego też zazwyczaj trafiają one do ogółu mieszkańców w określonym regionie.

Direct mail

Warto podkreślić, że katalogi wysyłkowe obejmują zasięgiem cały kraj. Wiele propozycji tego typu dociera do klientów mieszkających na drugim końcu Polski. Wykorzystując narzędzie, jakim jest direct mail, przedmiotowe katalogi trafiają do odpowiednich osób, czego efektem jest spore zainteresowanie ofertą, a docelowo sprzedaż oferowanych produktów. Alternatywa ta uwzględnia możliwość zamówienia konkretnych propozycji, które trafiają do klienta za pośrednictwem tradycyjnej poczty.

W przypadku gazetek promocyjnych lub ulotek działania promocyjne ograniczają się wyłącznie do dostarczenia wspomnianych materiałów.

Podobne wpisy:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *